Minor Parijs - Reisverslagen van Nathalie Jans - WaarBenJij.nu Minor Parijs - Reisverslagen van Nathalie Jans - WaarBenJij.nu

Minor Parijs

In augustus 2014 ben ik begonnen om het voor elkaar te krijgen om in Parijs te gaan studeren. 23 augustus vertrek ik voor eerst een week summerschool in Parijs, vergelijkbaar met afgelopen zomer in Zürich. Daarna start met het studeren op de universiteit van psychomotorische therapie het ISRP. De planning is dat ik hier 4 dagen school ga krijgen en 2 dag per week stage, dus zaterdag ochtend ook naar school. Veel verdere details weet ik nog niet.
Inmiddels heb ik ook een studio in hartje Parijs gevonden met uitzicht op de Eifeltoren en is mijn treinkaartje al geboekt. Ook ben ik hier in Nederland bezig met een opfriscursus Frans, zodat ik de puntjes op de 'i' kan zetten. Ik heb er zin in en ga proberen om jullie van mijn avontuur op de hoogte te houden

Recente Reisverslagen:

Nathalie

Ik studeer psychomotorische therapie en ben momenteel voor mijn Minor in Parijs aan het studeren. Dit alles volledig in het Frans!

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25332

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Minor Parijs

01 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Frankrijk, Normandië

08 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Tsjechie, Camping 2000

01 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Animeren in België en Tsjechië!

29 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Animeren in Frankrijk!

Landen bezocht: